Kayıtlar

Yeni bir ev, ama yeni bir ben mi?

Resim
Uzunca bir süredir yazmıyordum. Bir cumartesi akşamı yeni bir eve taşındıktan sonra eşyalarımı öylece yere bırakıp, sadece hayatımın demirbaşlarını poşetlerinden çıkarıp hayatıma kaldığım yerden devam ediyorum. Bilgisayarım, pijamam ve çayım. Her ne kadar sallama da olsa akşamları beni huzurlu hissettiren hayatımın yegane parçalarından. Çayımı yudumlayıp bu akşam ne yapsam diye düşünürken dedim "Aaa ne zamandır yazmıyorum, peki neden?" Ne demiştim, evet bugün taşındım. Bugüne kadar yaşadığım tüm odalar bende hep farklı duygular uyandırdı. Şu anki ise bambaşka. Bu ev şu ana kadar kaldığım en Alman ev diyebilirim. Sanki burada daha çok hissediyorum bambaşka bir yerde ve dünyada olduğumu. En çok masa lambamı ve oda çatı katında olduğu için duvarının eğimli olmasını sevdim. Burada ne anılar biriktireceğim çok merak ediyorum 😋! Mushroom

Artık Instagram'ı Daha Az Kullanıyorum

Resim
Çok uzun zamandır yazmaya başlayacağım blog için belli başlı konular hakkında düşünüp dururken, bunun benim için de getirisi olan bir şey olması gerektiği kanaatine vardım. Bu ne olabilirdi? Ve tabi ki anında bir ampül yandı: " sosyal medya hastalığım " source: http://www.notdefteri.net/karikaturlerle-sosyal-medya-bagimliligi-ve-hastaliklari/ Gün içinde şu aralar çok yoğun çalıştığım için, tez yazmak ve yakın gelecek planları yapmakla meşgul olduğum için, çok fazla sosyal medyayı zaten kullanmıyorum. Tamam itiraf ediyorum, aslında daha önemli bir nedeni var. İnternetimi çok çabuk bitiriyorum ve bulunduğum ülkede ekstra internet paketi satın almak çok da ucuz değil bence. Tabi gelir durumuna göre değişir :) Neyse olaya gelelim. Hafta sonları genel olarak evdeyim yani interneti bol bol kullanabiliyorum. Bazen sosyal medya kullanımını abarttığımı fark ediyorum ki önceden daha çok zaman öldürüyordum.  Twitter, Instagram , Facebook, ekşisözlük... Evet bunların h...