Artık Instagram'ı Daha Az Kullanıyorum
Çok uzun zamandır yazmaya başlayacağım blog için belli başlı konular hakkında düşünüp dururken, bunun benim için de getirisi olan bir şey olması gerektiği kanaatine vardım. Bu ne olabilirdi? Ve tabi ki anında bir ampül yandı: " sosyal medya hastalığım " source: http://www.notdefteri.net/karikaturlerle-sosyal-medya-bagimliligi-ve-hastaliklari/ Gün içinde şu aralar çok yoğun çalıştığım için, tez yazmak ve yakın gelecek planları yapmakla meşgul olduğum için, çok fazla sosyal medyayı zaten kullanmıyorum. Tamam itiraf ediyorum, aslında daha önemli bir nedeni var. İnternetimi çok çabuk bitiriyorum ve bulunduğum ülkede ekstra internet paketi satın almak çok da ucuz değil bence. Tabi gelir durumuna göre değişir :) Neyse olaya gelelim. Hafta sonları genel olarak evdeyim yani interneti bol bol kullanabiliyorum. Bazen sosyal medya kullanımını abarttığımı fark ediyorum ki önceden daha çok zaman öldürüyordum. Twitter, Instagram , Facebook, ekşisözlük... Evet bunların h...